Sök vårt mentorskapsprogram

Är du framtidens S-politiker?  Då kan du söka till vårt mentorsprogram. Socialdemokraterna i Sundsvall anordnar ett mentorskapsprogram för partivänner som vill göra sig redo för politiska förtroendeuppdrag eller som vill utvecklas inom redan befintliga uppdrag. I mentorskapsprogrammet får du samtala om din utveckling inom politiken tillsammans med en erfaren partivän. Ni kommer bland annat att samtala om rollen politiker och din framtid inom politiken. Mentorskapsprogrammet startar i sommar och består av tre träffar med olika teman innan mentorn och adepten tillsammans bestämmer om man vill fortsätta mentorskapet. Den första träffen sker innan sommaren och sedan bestämmer du och din mentor när och hur ni ska ses. Varmt välkommen med din ansökan senast den 31 maj. Ansök genom att fylla i vårt formulär. Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till Arianne på arianne.sundman@sundsvall.se eller 070-624 32 11